Antall Besøkende hos LilleHviteRede

mandag 5. oktober 2009

Et kjærlighetsdikt....

Fant et flott dikt på nettet :

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Vinden rusker i håret mitt
Hodet hviler på brystet ditt
Ligger ved sjøen og ser
Ser på hverandre og ler

Livet er herlig med deg
Jeg vet at jeg aldri går lei
Du er den som er ment for meg
Jeg er den som ventet på deg

Vi kikker opp mot sky
Der hvor vi kan fly
I kjærlighetens navn
Aldri skal vi føle savn

Jeg gleder meg til alt som kommer
I mitt hjerte følelsene flommer
Alle mine tanker går til deg
Vil du leve livet ditt med meg?

Jeg vet at ditt svar er ja
Jeg husker alle ord du sa
I din hånd hviler min
Jeg vil for evig være din

Det er mange løfter å gi
Det er mange ord jeg kan si
Men når alt kommer til alt
Det var for deg jeg falt

Hvis jeg glemmer å minne deg på
Hvis du ønsker at jeg skal gå
Så husk min ord her og nå
Det er alltid deg jeg tenker på!!

Jeg elsker deg her og nå
Jeg vil aldri fra deg gå
De følelsene jeg har for deg
Er en gave du har skjenket meg

I storm, du er mitt anker
Jeg vet jeg bor i dine tanker
Du er min klippe og min trygghet
Jeg vil alltid trenge din kjærlighet

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

14 kommentarer:

  1. kjempe søtt <3

    SvarSlett
  2. Søkte på "Kjærlighetsdikt" og fant siden din. Vet du noe om hvem som har skrevet dette og hva det heter? Var nydelig.

    Hilsen Anne Rita

    SvarSlett
  3. Veldig søtt kjærlighets dikt Har dere skrevet det selv? Inponert!

    SvarSlett
  4. Hei kjære lesere!:) <3

    Har dessverre ikke skrevet dette flotte diktet selv. Jeg var så heldig å finne det på nettet. Det stod ikke signert med forfatter, så det er for meg uvisst hvem som har skrevet det. Det er i hvertfall skrevet av en meget dyktig forfatter :)

    Ha en fin dag alle sammen!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det er jeg som har skrevet dette diktet og lagt det ut på nettet! Håper dere likte det!

      Slett
  5. Kjempe fint!!:)<3<3

    SvarSlett
  6. ÅÅ så søtt Nydelig dikt!, håltpå og gråte
    (vet at det ikke hva du som skrev det)

    SvarSlett
  7. Ty trengte til skulen <3

    SvarSlett
  8. Nydelig dikt,brukte den som norskoppgave og fikk god karakter :D

    SvarSlett
  9. Nydelig dikt <3

    SvarSlett

Bloggtemaer