Antall Besøkende hos LilleHviteRede

fredag 14. januar 2011

.....Fruen er tilbake!:-)

♥♥♥♥♥

Mye har hendt de siste månedene....Først og fremst, vi har blitt gift!:) Og svært så lykkelig vil jeg si ;) FOR en følelse det er å være konemor!:)

Vi hadde den mest fantastiske bryllupsdagen sammen med vår familie og venner!:)

TIden etter bryllupet ble fylt med mini-bryllupsrei
se i Sverige, bryllupsreise og bryllup i Spania......Deilig varme, milevis med strender og friske drinker med parasoller ;)

Vårt lille hvite rede har fått all fokus denne høsten.....FruHvit(som jeg er..)har vanskeligheter med å ikke se potensiale, muligheter, den minste sjanse til litt oppussing, ommøblering og styling...;
)

Dette har resultert i diverse prosjek
ter...Ååå hvilken glede!:)

Heldigvis er jeg, den lykkelige FruHvit, beriket med
en fantastisk mann!:)Han er handy som få og ordner det meste, effektivt-det liker vi!;)

Prosjektene har resultert i følgende:
(Bilder i dette innlegget er gamle, og fra mobilen.Skal ta nye bilder med kamera innen kort tid :)Ser litt annerledes ut her nå :) )

Nyoppusset gang...Lagt ny tapet, og tro det eller ei...den
er brun!:)Savnet en gang med romfølelse, varme og særpreg. Vi er veldig fornøyd :)

Nesten ferdig resultat, mangler lister og nye taklamper:)

Nyoppusset "disponibelt rom" i tilknytning til stuen....Dette var tidligere en svært uorganisert bod/kontor. Nå har det blitt......trekk pusten.....et Walk-in closet!:)Har drømt om dette i så
mange år jeg kan huske...:)

Mannen i hus har også fått sin del av rommet, et kontorhjørne :)

Her er et bilde under tapetsering:
Valgte en litt "maskulin" tapet, fungerte godt til garderobe/kontor.

I stuen hadde vi lenge lett etter en taklampe..Mannen i hus fant denne lampen til oss :) Er han ikke flink?:)


Vi har flere spennende prosjekter på gang...Og det skal bli kjekt å få dele de med dere, våre fantastiske lesere!:)

♥♥♥♥♥
Til sist vil jeg gjerne vise dere noe unikt....Unikt i mitt hjerte...

I mitt vidunderlige utdrikkingslag før bryllupet, var jeg så heldig å få besøke et glasstudio her i vår vakre, lille by :)

Mine søte venninner og jeg fikk sammen knuse masse glass og sette sammen et fat..Det var magisk!:)Dessverre ble "første utkast" fra selve dagen ødelagt i "brenneovnen", derfor måtte det lages et nytt. Et lite knippe av venninnene mine fra selve utdrikkingslaget ble med en solfylt lørdag for å lage et nytt...Slik ble det ferdige resultatet!:)

♥♥♥♥♥
Tusen takk til alle jentene mine som var med i mitt utdrikkingslag....Dere er unike!:)
♥♥♥♥♥


Ha en fantastisk fin helg alle våre bloggvenner!:)


♥♥♥♥♥
VårtLilleHviteRede skal fylles med levende lys, fyr i peisen og fin musikk ;)

♥♥♥♥♥
Pssst...Kameraet er satt til lading... ;-)





3 kommentarer:

  1. Hvilken maling/farge har dere brukt på veggen i gangen?

    SvarSlett
  2. Hei!:)

    Vet dessverre ikke hva tapeten heter, men den er faktisk kjøpt på Coop Obs Bygg!:)Vi har samme tapeten på kjøkkenet i lys beige. Tapeten er matt, veldig myk å ta på. Hvis du går på på Coop, så hadde dei ei heil bok med mange tapeter i den strukturen, mange forskjellige farger og mønster :)

    SvarSlett
  3. Takk for svar.. Skal nok se etter den hvis jeg er innom Obs Bygg:)

    SvarSlett

Bloggtemaer