Antall Besøkende hos LilleHviteRede

lørdag 13. februar 2010

Helgetur til Fosnavåg...:-)

I helgen har den kommende bruden vært på overnattingsbesøk hos en god venninne :-) Ååå som vi koste oss :)Hun skulle absolutt hatt en blogg!!!For et SÅ fantastisk innredet hus skal man lete lenge etter!:)Jeg blir bare gående rundt og kikke, sukke(av misunnelse ;-) ) og smile :)Selvfølgelig sneik jeg inn en forespørsel om ei hjelpende hånd til pynting i bryllupet..;-)Full av inspirasjon dro vi på shopping i sentrum, hvor det var masse slaps og regn. Men butikkene var søte, små og koslige, fulle av små skatter :)Og med godt selskap og en god, varm kopp kakao var det kjempetrivelig :)Min kjære flirte av meg når jeg kom hjem med et par-tre handleposer og et stort smil om munnen ;)

Bilder fra noen av mine kupp......
(Beklager, fortsatt mobilkamera(dårlig kvalitet og farger), snart tilbake i vanlig kameramodus :-) )
♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥


Fra kjøkkenet....
♥♥♥♥♥




Fra gangen....
♥♥♥♥♥




Fra soverommet....
♥♥♥♥♥


Et lite vaskerom....
♥♥♥♥♥




Håper dere har en flott helg!!:)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


4 kommentarer:

  1. åååå, såå fiiiint:) ja Ole, e kommer til å si ÅÅÅÅ SÅÅÅ FIIINT for alltid!!! - og e gleda me til vi skal på roadtrip og til Emmas verden:) håpe du STOR kosa d i Fosnavågen Linda:)

    SvarSlett
  2. Hehehehehe du e så morsom!!:):)Han e egentlig veldig glad for at du sir det ;)Tusen takk sweety :)JA, det gleda e me også til!:)Soon soon :)Kanskje vi kan stikke innom "vårt drømmehus ved havet"-huset og sjå også da :)Skal legge inn en søknad med ho mitzi ;)Ja e koste me veldig, håpe dokke også hadde ei nydla helg :)Vi sjåast i morra!:)

    SvarSlett
  3. Guh så fint dåkke har fått d søta!! ;) E bare eeeelska stilen din.. *smelt* ;P

    SvarSlett
  4. Åååå så snill du e!!:)Tusen takk!:)Det eeeeeeee så kjekt å få kommentara!!:):)E får dra i gang en jentekveld så vi får prøvd ut spisestua ;);)

    SvarSlett

Bloggtemaer