Antall Besøkende hos LilleHviteRede

mandag 15. februar 2010

Nytt kjøkken...:-)

I dag tok vi turen til vår kjekke håndtverkar som har pusset opp kjøkkenet vårt :)Endelig var det ferdig!:)Og FOR et resultat!:)Det var jo som nytt!!:)En utrolig dyktig kar vi var så heldig å bli tipset om, både effektiv og "nøyen"!:)Så nå gjenstår det kun litt maling fra vår side(hyllefronter o.l), så kan vi montere det sammen igjen. Det gleder oss veldig det å kunne åpne skap for å nå tak i ting igjen ;)hehe. Og ikke minst vil det se litt, men bare litt, finere ut ;-p

Bilder kommer ved ferdig resultat :)


♥♥♥♥♥

Til neste uke kan vi sette i gang med listing i tak og inssetting av vedovn...:-)
Merker at ting tar litt tid...Fant tidlig ut at alt kan ikke bli gjort på dagen når man kjøper hus ;)
Men det er jo koselig å ha slike prosjekter å styre med :)

"Bilder mens vi venter".......



Til fondveggen vår på stuen falt vi for denne tapeten. Den er kremhvit med sølv/skimmer-mønster, fra Maxbo Den gjør seg veldig bak det største vitrineskapet :-)

♥♥♥♥♥



Søndag var jo den store "alt-mulig-feirings"-dagen ;) Vi tok da turen på plantasjen..Til min kjære mor kjøpte vi en slik blomst, uekte vel og merke ;)
Jeg syntes de var så søte at jeg unnet meg selv noen også :)

La oss si de var en valentinesgave fra min kjære...;-)




Å bry seg er det største av alt, å bry seg er det som betyr mest.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggtemaer