Antall Besøkende hos LilleHviteRede

lørdag 8. mai 2010

Min kjæreste søster :-)

Vet dere hva...Jeg er faktisk så heldig at jeg har en søster, en storesøster faktisk..:-)
Og hun er nemlig helt fantastisk..!:-)

”MIN SØSTER”

En søster hun er meg så umåtelig kjær,
en glede det er å ha henne nær.
Hun er der når jeg trenger en hånd,
hun knytter usynlige vennskapsbånd.
Hun er der og lytter når jeg vil snakke,
hun er der hvis det går nedoverbakke.

En bedre søster kan jeg ikke få!!!!
(skrevet av ukjent)

Her om dagen dukket det opp en pakke i postkassen vår;


De deiligste duftsåpene og duftstein, som jeg nå har på badet :)Litt godteri og et kort med en tekst som kan få en hver jente til å gråte av glede ;)

Hun er ikke den beste BARE fordi hun gir meg ting altså ;-p

Men BARE fordi hun er den hun er :) MIN søster :)

http://famstadsnes.blogspot.com/


Glad i deg søster :)


♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggtemaer