Antall Besøkende hos LilleHviteRede

lørdag 8. mai 2010

Neimen heisann!;-)

Oi, da var vi back in "blogge-business" ;-)
Må nok innrømme at det er veeeldig lenge siden vi faktisk fikk internett i leiligheten nå, så det er ikke der unnskyldningen ligger ;-) Men som det snart nygifte paret vi er så har dagene flydd avgårde!:)Planlegging av bryllup, flytte inn i ny leilighet osv, blir lite tid til data og min passion for interiør da ;-)
Men, nå er jeg her :)
Vi begynner å komme veldig på plass i leiligheten :)Lister har kommet på plass, vedovn er montert av min kjære handymann. Vi har ikke fått kontrollert den av feier enda, derfor tennes den opp med telys så lenge. Koselig det også ;)
Litt nye møbler her og der og litt nye "nips" har merkelig nok falt ned i mine handleposer ;)
Nå gleder vi oss veldig til at våren skal slå til for fullt!:)I den anledning holder jeg i dag på med å
male utemøbler :)Vi arvet noen flotte tremøbler; to stoler, bord og benk. Og de skal bli hvite!:)Kanskje ikke så rart det.....;-)
Været så veldig lovende ut i går, med strålende sol og varme, men nå så sildrer regnet ned....Men det går fint når vi har en overbygd "krok" på terrassen vår. Da slapp jeg å bære alle møblene opp i garasjen :)
Så nå er grunningen malt på, skal straks sette i gang med første lag maling :)
Det blir koselig til 17.mai!:)

Her er et knippe bilder;

Maling på gang :)



Stua vår :)

Vedovn på plass :)Hyllen til venstre skal vi ha ved i :)



Søte krukker fra Emmas Verden :)





Litt finere blir nok utsikten her når møblene er ferdigmalt ;)




Ha en superduper flott helg alle sammen!:)

♥♥♥♥♥


2 kommentarer:

Bloggtemaer