Antall Besøkende hos LilleHviteRede

lørdag 19. september 2009

En liten "rundreise" i vårt interiør ;-)


Brødboks og småbokser fra butikken Herlighet :)

Tavle fra Ikea som jeg har prøvd å skrive et lite visdomsord på ;)


Sølvhjerter som henger i vinduet på kjøkkenet :)Fant de på blomsterbutikken i Selje :)

Hjerteblomst som min kjære kom hjem med en dag :)

Noen gamle lysestaker som var svarte, sprayet de med hvitmaling :)Og pyntet med noen tøyhjerter fra Karisma :)

Billige sølvlysestaker fra Jysk faktisk!!:)
Fant denne fantastiske oste-klokken på halv pris!! hos Emmas Verden i Langevåg :)FOR en koslig butikk det er!!Nå ønsker jeg meg bare et stettfat som er stort nok til klokken :)


Tøyhjerter fra Karisma :)

Små søte "tags" som jeg har hengt på dørene til vitrineskapet :)Nydlige å bruke som kort på en gave!

På Ikea fantes det puter med vårt monogram på!!:) -LK-(Etternavnene våre)

Har litt lyst på større plass snart ja ;-p


En nydelig engel jeg fikk i gave av min søster for mange år siden :)Heldigvis har jeg tatt godt vare på den, elsker den!!:)



Vinglass fra Riviera Maison, jeg bruker de foreløpig som telysholdere ;)


Ha en fantastisk helg i fineværet!:-D




3 kommentarer:

  1. Fantastisk nydelig Linda!!! No fikk e skikkelig lyst til å gjøre om på heile leiligheta vår. Tror e må ta me d på en handletur å få litt inspirasjon ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk dokke!!:-D

    Hihi ja e blir gjeeeeeeeeerne med på handlings!!;)
    Sjøl om det ser ut på bilda fra leiligheta dokka at dokke har det riiimelig strøkent da!:):)

    SvarSlett

Bloggtemaer