Antall Besøkende hos LilleHviteRede

onsdag 9. september 2009

Nybegynnere i bloggverden.. :)

Etter mange koslige kvelder med "sniking" i den store bloggverden har jeg og min kjære forlovede bestemt oss for å prøve dette :) Jeg har blitt veldig inspirert av å se andre bloggere vise hjemmene sine og alt det utrolig fine de både lager og kjøper inn. Så nå må jeg virkelig sette i gang og ta masse bilder av heimen vår og få lagt ut her!!:)

Bloggnavnet falt naturlig ettersom at jeg(Linda) har en STOR forkjærlighet for hvitt interiør!!:) Jeg har brukt maaange timer på vasking, pussing og maling av gamle furumøbler og forvandlet de til de mest fantastiske hvite smykker!:)Litt hvit maling og nye knotter kan forvandle den gamleste ting til noe helt sjarmerende nydelig!;)

Med vårt lille rede menes det at vi i dag leier en liten leilighet på 60 kvm. Men "der det er hjerterom er det husrom!"Vi trives veldig godt her, men merker nok at plassen blir mindre jo flere møbler jeg drar i hus ;)

Vår smak innen interiør forklarte vel min kjære søster så bra som: " Romantisk-skandinavisk". Også min søster deler denne interessen for interiør(og samme stil), og vi kan bruke uendelig lang tid i butikker og marked. For vi kan ikke gå glipp av det ENE lille kuppet!;)

Det er spesielt TO ting som jeg aldri kan få nok av i vårt lille hjem, og det er hjerter og kurver!!:) Min forlovede(Ole Magnus) sier at jeg har "korgorama" ;)

Så med dette vil vi prøve å få vise dere bloggere litt av vårt lille, varme hjem :)

Linda har allerede et nytt maleprosjekt på gang med en liten kommode. Så da får jeg huske denne gang og ta "før-etter" bilder!

Håper dere vil følge med oss :)

Varme hilsener fra

Linda & Ole Magnus

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så fantastisk mye til de forelskede og ikke minst nyforlovede!!!!:-) Det var en så herlig nyhet å høre!!!:-) Kjempeglad på dine vegne Linda (og selvfølgelig Ole M også)!:-) Ha masse lykke til videre og kos dere ihel med planlegging og forberedelse!!!:-) Goooe knib fra Astrid:-)

    SvarSlett
  2. Vet du ka du kan lage da linda?? Før og etter bilde av prosjekta dine..sann vi andre kan bli like inspirert til å pusse ned furumøblene ;)
    Gleda me masse til å følge med bloggen dokkes fremover :)

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk Akki!!:):)Kjempekjekt å følge med på din blogg også!:)Dokke e jo så søte i lag!!:):)

    Ja Susanne, e har dessverre ikke vært så flink til å ta før-bilde på dei tinga e malte før :( Men e har sånne underveis bilde tror e ;)Og så kan e hvertfall ta av den kommoden e skal male no ;) Så JA, BLI INSPIRERT!!:):)DET E GØY Å MALE!!!:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer, Linda

    SvarSlett
  5. Tusen takk Liu!:)

    Hvordan går det med deg?
    Er du i fortsatt i Ålesund?

    SvarSlett
  6. ÅÅÅ så kjekt sis:)
    Nydelig blogg dere har på gang her:)
    Kan se for meg at det blir mange fine interiørtips etterhvert ja!
    Kjempeglad i dere begge to og stolt av å få være din forlover!
    Suss fra Sofie også:)

    SvarSlett
  7. E elska og følge med på blogga så e blir din faste leser Linda!! :) Gratulere så utrolig masse med forlovelsen. Dokke har så utrolig masse å se fram til! Nyt forberedelsane. D e halve morroa! :)

    SvarSlett

Bloggtemaer